2008. február 15.

A vásárlókért

A 2007-es esztendőt a talpon maradásért folytatott küzdelem évének nevezi Mészáros Zoltán elnök-vezérigazgató. Mint mondja, nemcsak a konkurencia bővülése miatt, hanem a vásárlók kevesebb pénze, a szűkebb kereslet is belejátszott a dologba. Az a bizonyos "Sok az eszkimó, kevés a fóka" elmélet vagy mondás egyre inkább jellemző lesz a kereskedelemre is. 2007 elején a szigorító intézkedések már éreztették hatásukat, a kezdet nehéz volt, év végére azonban már szerény növekedést tudtunk elérni, szerény eredménnyel zártunk. A kereskedelemi ágazatban véghezvitt küzdelmes munka mellett fontosnak tartottuk az EU-s pályázatok elnyerését, a humán erőforrás fejlesztését és az oktatást. Elkezdtük a hálózat teljes informatikai ellátását. Ez egy korszerű, a XXI. század elvárásainak megfelelő technológia. Nem volt nagy beruházásunk, de 10-12 üzletünk rekonstrukciós felújítását megkezdtük.

Ilyen apró lépésekkel, illetve dolgozóink hozzáértő és dolgos munkájával tudtuk az éves terveinket hozni. Mészáros Zoltán a jövőt illetően nem annyira optimista, azt mondja az előttünk álló esztendő, ha lehet, még nehezebb lesz! Tudják, pénzt kell szerezni, a bevételt növelni. De hogyan?!

Mészáros Zoltán

- Vásárlóink hűségét szeretnénk elnyerni - mondja. - 2007. év végére törzsvásárlóink száma már 10 ezer fő fölé emelkedett. A programot folytatjuk, szeretnénk kiterjeszteni új piacokra. Februártól egy 800 m2-es Maxi Coop üzletet üzemeltetünk Szék-kutason. Kiszomboron a makói üzletek ellátására vásároltunk egy pékséget, mely a szentesihez hasonlóan termékeivel, stratégiai áraival az egész cégcsoportot erősíti. Természetesen tervbe vannak véve további fejlesztések, így például a kereskedelmi informatika további kiterjesztése.

És nem győzöm hangsúlyozni, nagyon ébereknek kell lennünk, keményen dolgoznunk, mert a konkurencia nem alszik!

Lovas József