<<< Vissza

Adósnak maradni
 Tisztelettel az ügyfelekről

2003. augusztus 29.

 
Gerendi Lászlóné ügyintéző a közgében végzett, mai nevén a Boros Sámuel Szakközépiskola és Szakiskolában. A városházára 1980-ban került. Mindjárt az adócsoportnál kezdett, aztán rövid időre átkerült a néhány irodával arrébb működő költségvetéshez.

- Onnan visszajöttem az adócsoporthoz - meséli. - Igaz, itt lényegesen nagyobb az ügyfélforgalom. Azzal talán a munka is. Vannak problémás ügyek. Abból adódóan, hogy az emberek, tisztelet a kivételnek, nem igazán szeretnek adót fizetni. Néha haragszanak is ránk. Úgy veszem észre, egyre inkább teher lesz a számukra az adó. Vannak idegesebbek, őket le kell tudni szerelni. Van, aki összeszidja az embert.

- Miként lesz valakiből ügyintéző mondjuk, az adócsoportnál?

- A dologban a véletlen is közrejátszott. Amikor elszántam magam a munkahely-változtatásra, éppen akkor volt fölvétel a városházán. Aztán itt ragadtam. Előtte a Termál Tsz-ben bérszámfejtőként dolgoztam. Valahogy úgy jött ki a lépés, hogy fölpattantam a biciklire, és...

- Nem bánta meg?

- Nem, soha. Tisztelem az ügyfeleket. Az igazság az, hogy tudni kell velük bánni. Megtörtént, volt már olyan ügyfelem, aki telefonon gorombásodott velem. Később bejött a hivatalba és elnézést kért tőlem.
Gerendi Lászlóné kimagaslóan jó munkájáért jutalomban részesült. Az elismerést Szirbik Imre polgármester augusztus 19-én adta át.

(l. j.)


<<< Vissza