2009. július 24.

Másodszorra is elnyerték

A Legrand Magyarország Zrt. és a Business Superbrand-díj

A Business Superbrands Program keretében 2009-ben immár második alkalommal ítélték oda a B2B márkák legjobbjainak járó díjakat. A 14 tagú, független szakemberekből álló bizottság döntésének értelmében a villamossági és informatikai termékeket gyártó és forgalmazó Legrand Zrt. ismét Business Superbrand minősítést kapott, ezzel is megerősítve helyét az üzleti szektor legjobb márkái között.

Magyarországon öt éve működik a Superbrands program. A Business Super-brands az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait jutalmazza, azaz olyan magyar-országi cégeket/márkákat, melyek nem elsősorban a fogyasztókat, hanem vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak ki. A bizottság elé kerülő közel 3 ezer cégből álló lista egyaránt tartalmazza a legnagyobb nyereségű hazai cégeket csakúgy, mint - az egyes szek-torok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt - kisebb vállalkozásokat, melyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak.

Károlyi László (képünkön), a Legrand Magyarország Zrt. vezérigazgatója az oklevél átvételekor elmondta: "Az elismerés visszajelzést ad arról, hogy jó úton járunk és további fejlődésre törekedjünk. Külön öröm számomra, hogy a 2008-ban első alkalommal kiosztott elismerés megszerzése után 2009-ben ismét nyerni tudtunk!" Hozzátette: a Legrand Csoport identitását négy alapérték határozza meg, amelyek az üzleti élet minden területén segítik a munkát. Ezek: etikus viselkedés (kölcsönös tiszteleten alapuló, korrekt külső és belső kapcsolatok), a vevőközpontúság (vállalásaik és szolgáltatásaik minőségére való odafigyelés), erőforrásaik hasznosítása (azok optimális kihasználása a hatékonyság javításával), innováció (az újító, eredménynövelő ötletek folyamatos alkalmazása).