Széchenyi programiroda már Szentesen is

A megyénkben a negyedik Széchenyi programiroda Szentesen nyílt meg!

 

 

 

A Széchenyi Programirodák országos hálózatát a Kormány az Új Széchenyi Tervben meghirdetett pályázóközpontúság, minőség és hatékonyság elveinek megvalósulása érdekében hozta létre 2011-ben - mondta Schultz Gábor Széchenyi Programiroda Nonprofit Kft Ügyvezető Igazgatója 2015. március 25-én a szentesi városházán megtartott irodai megnyitón.

 

 

 

A 2012 novemberétől a Miniszterelnökség háttérintézményeként működő hálózat feladata az Új Széchenyi Terv biztosította források elosztásának elősegítése, a potenciális és aktív pályázók, kedvezményezettek térítésmentes tájékoztatása, szakmai támogatása volt 2013 végéig (VOP projekt) a pályázati folyamat teljes tartama alatt. Az irodahálózat ekkori feladata volt fenti projektben meghatározott tevékenységének célja a rendelkezésre álló források lehívásának hatékonyabbá tétele, valamint a kis- és középvállalkozások, civil szervezetek és önkormányzatok pályázati rendszerbe történő nagyobb arányú belépésének elősegítése - mondta Csepreghy Nándor Fejlesztéspolitikai Kommunikációért Felelős Helyettes Államtitkár.

 

 

 

Széchenyi Programiroda Nonprofit Kft. 2011 áprilisától 2013. december végéig összesen 40 irodát létesített az ország különböző pontjain. Ez a törekvés tovább folytatódott, így most Szentesen is sikerült lehetővé tenni, hogy a pályázati lehetőségek iránt érdeklődők a megyeszékhelyeken kívül más településeken is igénybe vegyék a szolgáltatást - Dr. Juhász Tünde Kormánymegbízott.

 

 

 

Az új irodát, mely a Városháza első emeltén (magasföldszinten) található  a Járási Hivatal szomszédságában a 124/A helységben működik 2015. március 25-től.

 

 

 

 Az irodát felavatta Dr. Juhász Tünde kormánymegbízott, Csepreghy Nándor fejlesztéspolitikai kommunikációért felelős helyettes államtitkár,  Farkas Sándor országgyűlési képviselő és Schultz Gábor Széchenyi Programiroda Nonprofit Kft ügyvezető igazgatója.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szentes, 2015. 03. 25.

 

.