A 2015-ös évben Üzleti Etikai Díjat nyert a Legrand Zrt.

 

 

2015. november 18-án adták át az Üzleti Etikai Díjat, melyet a Legrand Zrt. nyert multinacionális vállalat kategóriában. A díjat Katona Szilvia HR igazgató vette át. A díjat idén 16. alkalommal írta ki a Piac és Profit és idén 56 pályázatból választott a független zsűri.

Az előző években ebben a kategóriában többek között az Unilever, a Vodafone és az Eon Hungária nyert díjat. Az Üzleti Etikai Díj, nívós elismerése a Legrand Zrt. etikus vállalati kultúrájának. A Legrand csoport a 2014-2018 közötti időszakra egy részletes CSR cselekvési tervet állított össze, melyben kiemelt figyelmet kapnak a munkavállalók, a vevők, a környezetvédelem és az energiahatékonyság. Mindezek a fókuszok megjelennek a Legrand Zrt. céljaiban és eredményeiben, hiszen az etikus vállalati kultúra számukra a fenntarthatóság iránti elkötelezettségüket is tükrözi. Fontos a számukra, hogy a munkavállalóik biztonságos, egészséges és motiváló munkahelyen dolgozhassanak. A Napraforgó egészségmegőrző programban minden munkavállaló részt vesz. Fontos érték számukra az innováció, ezért céluk a vállalat minden területén keresni az újító, eredménynövelő ötleteket. Az Autómentes naphoz való csatlakozás keretében közel 3000 főt megmozgató „2 kerékkel egészségesebb” kerékpáros rendezvényt szerveznek. A Legrand Zrt. célja az együttgondolkodás, az egyéni érdekek figyelembe vétele és összehangolása a vállalati célokkal, a példamutatás és fejlődés érdekében és etikusan.

 

 

 Szentes, 2015. 11. 20.

 

.