Újra kell terveztetni kórház műtőtömbjét

Lejárt építési engedély miatt!

 

 

 

A közeledő országgyűlési választások miatt érezhető, hogy egyre fokozottabb az érdeklődés a Kórházunk iránt, ezért a Kórház vezetése úgy döntött, hogy tájékoztatja a közvéleményt a legnagyobb beruházásáról a TIOP-2.2.6/12/1/B konstrukció számú „Csongrád Megyei Dr. Bugyi István Kórház struktúraváltása a hatékony járó-fekvőbeteg ellátás fejlesztésével”c. projektről, hogy elkerüljön minden ezzel kapcsolatos rémhírt és félretájékoztatást - mondta dr. Kalmár Mihály a Dr. Bugyi István Kórház főigazgató a 2014. március 25-én megtartott sajtótájékoztatóján.

 

 

 

Lejárt a 2011. márc. 28-án kiadott építési engedély, melyet a hatóság a törvényeknek megfelelően egyszer egy évvel meghosszabbított. Az engedély további hosszabbítására a hatóságoknak nincs módjuk.

 

A Kórház vezetése és a projekt menedzsment erre a tényre a jogszabálynak megfelelően reagált, ezért az engedély lejárta előtt közbeszerzést írt ki az új építészeti, és hogy időt ne veszítsünk, az engedélyes terv készítőjét egy közbeszerzési eljárással választjuk ki - mondta tájékoztatójában a főigazgató.

 

Az ESZA/Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.-től/ két ellenőrzés történt 2014.febr.18.-án és márc. 7. én az ellenőrző szervek felé jeleztük a tervekkel kapcsolatos döntésünket. Az ellenőrző szervek mindent rendben találtak és támogatták azt ezekről jegyzőkönyv tanúskodik. Szabálytalanság a megállapításaik szerint nem merült fel a Kórház részéről!

 

A fentiek szerint a projekt előrehaladásában semmi olyan tényező nem merült fel, mely veszélyeztetné a pályázat végső kimenetelét, ezért kérek mindenkit, hogy közösen örüljünk a sikernek, hiszen ilyen nagymértékű beruházás a Szentesi Dr. Bugyi István Kórházban legalább 10 esztendeje nem történt. Nyomatékosítani szeretném, hogy a felsorolt tényektől eltérő a Kórházat érintő valótlan állítások csak hangulatkeltésre alkalmasak és veszélyeztetik a nyugodt és folyamatos betegellátást és a pályázatok előrehaladását.

 

Szentes, 2014. 03. 25.

 

.