1-9 nap - a Mont Blanc meghódítása

Baranyi Toncsi, aki tavaly Afrikából kerekezett haza több ezer kilométeren keresztül sikeresen teljesítette a maga elé állított feladatot, amely során a tervek szerint nemcsak a nyeregben próbálja ki ismét magát, hanem a Mont Blanc-t is meghódítja. A július 4-i reggeli 8 órás indulás után előbb eltekert barátjához, Kovács Tamáshoz Szlovákiába, az Esztergomtól 25 kilométerre, észak-nyugatra levő Kürt községbe, ahonnan már ketten indultak tovább július 7-én reggel Franciaország délkeleti részére, Chamonixba.

Kövesse nyomon a fiúkat élőben az alábbi linken!

(Érdemes kipróbálni!)

9. nap Sziasztok! A mai nap 100km-t tekertünk. 17 fok egész nap. Öblarn városnál táborozunk. Tominak volt egy defektje.

8. nap Kammern városban táborozunk. Holnap elérjük Liezent, egész nap kerékpár úton haladunk. Az időjárás változó, néhol esik, néhol süt a nap, 15 fok van, 5 fokos vízben fürdünk. Készülünk a hideg Mont Blanc-ra.

7. nap Mai pedálozásunk 80km. Bruce város előtt táborozunk. Megmásztunk egy kisebb hágót, 1070m volt. 30 fok van, éjszaka mindig esik.

6. nap Clintont városban táborozunk. 70km mai távunk. Holnap mászások lesznek, 425 méteren vagyunk.

5. nap 145km a mai teljesítményünk. Sopronban alszunk, Erős szembe szelünk volt. Holnap átlépjük a határt és már csak ketten megyünk tovább. Üdv! Toncsi és Tomi

4. nap A mai nap 98km.t tekertünk, 5-en vagyunk a csapatban. A Duna mellett csorgunk nyugat felé. Komáromban táborozunk le, egy cserkész táborban. Sok szép lánnyal találkoztunk. 41 fok volt és egy kis eső.

3. nap Pihenő

2. nap Ma 110km-t pedáloztam, megérkeztem Kürt faluba. Nagyon aranyosak és rendesek Tamás családja. Tekertem Balogh István bringással. Elkisért Szentendrére. Volt egy Ausztriában elő Jim nevű ember, vele is sokat mentem és még segítettem egy kis családnak is bringát szerelni. Holnap pihenő nap lesz.

1. nap A mai nap 160km-t pedáloztam, 40fok, 7.5l vizet ittam. Úgy éreztem mintha vissza mentem volna Afrikába. Szállásom a tavalyi támogatóm, a budapesti Surányi Családnál lesz. . Holnap Szlovákia, Tamás barátomhoz megyek. Üdvözlök mindenkit!