Ezeknek is a jó édes .... !

 

 

 

Nem kellett gondolkodni a cikk címén, mert a UPC ügyfélszolgálata előtt várakozók sűrűn mondták a szakadó esőben ezt a mondatot (persze a végével együtt)! Ez is bizonyítja, hogy nem ment olyan zökkenőmentesen a Robicom-os hálózatról való átállás a UPC rendszerére.

Mi még az elmúlt héten voltunk az irodában, de nem tudott kérdésünkre pontos választ adni a két fiatalember, türelmet kértek. A hétvégén viszont sok helyen kiderült, hogy amit a levelekben írtak, (pl. Önnél nem kell modemet cserélni) ez így ebben a formában nem igaz.

Azt megtudtuk, hogy több száz ügyfélnek tévesen ilyen levelet küldtek, sokan meg nem kapták meg az új készüléket, így az átállás nem ment zökkenőmentesen. Rengetegen voltak akiknél az internet halt meg (külön bosszantó, hogy érettségi előtt!!!), de telefon készülékek is elnémultak (ekkor viszont telefonon sem tudták a hibát bejelenteni, csak személyesen)!

A szerencsésebbeknél csak az e-mail-ek nem működtek, de van olyan intézmény, ahol a teljes e-mail cím (nem csak a vége), hanem az eleje is megváltozott kérésük ellenére.

 

2012. május 7-én reggel a szakadó esőben kint kellett várakozni az ügyfeleknek a Kossuth utcai irodánál, majd egyik percről a másikra szinte eltűnt a tömeg. Nem gondoltuk, hogy egy csapásra mindenki problémáját megoldották, hanem annyi történt, hogy beengedték a várakozókat az ügyfélszolgálati iroda előterébe, hogy ne ázzanak.

 

Egy idős hölgyet kérdeztünk, hogy sikerült-e elintéznie a dolgát, aki elmondta, hogy reggel fél 8-kor állt be a sorba, és ekkor ő volt a 12. ügyfél. Háromnegyed 10-re végzett, és új hűségnyilatkozat kitöltésével még kedvezőbb csomagot kapott, mint ami eddig volt. Hosszú volt a sor, de megérte.

 

Szentes, 2012. 05. 07.
 

 

.