|
KÖZGÉ gólyabál
Az első igazi megmérettetése az elsősöknek a gólyabál. Ez a rendezvény az, amikor megismerkedhetnek a középiskola elsősei a felsőbbévesek gonoszságaival. Akik a büfé előtti tortúrát kiállták, azoknak már csak a gólyabálat kell átvészelniük.
2006. október 27-én a Boros Sámuel Szakközépiskola, Szakiskola tanulóin volt a sor, hogy megtapasztalják, mit is jelent gólyának lenni.
Óda 12-esekhez! Kinagyítható!!!
A gólyák öltözéke osztályonként volt szabványos, mert míg az egyik osztálynak piros póló, fehér szoknya és szalmakalap volt a kötelező viselet addig a másik csapatnak otthonkával tuningolt kendős fejviselet volt az etalon.
Első és legfontosabb feladat volt a gólyakirály és királynő választás volt öltözködés alapján. Osztályonként egy fiú és egy lány indulhatott a megmérettetésen és a turka-bálából leselejtezett rongyokból kellett a legcsábítóbban felöltözni. Ez a feladat az A és C osztálynak sikerült a legjobban így ők adták az uralkodói pár együttesét. Ha már elfoglalták a bili trónt, akkor a gólyatanárnőnek, (akinek a következő feladat szakirányba vágott) le kellett rajzolni őket.
Közben jöttek-mentek a külsős-belsős feladatok, így osztályonként 1-1 fő elsétált a Füsti fagyizóba egy megrendelt csomagért, míg a többiek egy liszttel teli tál aljából halászták ki a csokoládé darabokat.
A színpad ezután a kelet varázsát varázsolta elénk, mert az "önként jelentkezőknek" hastáncot kellett bemutatni.
Kicsi ugyan a rakás, de a végén tényleg nagyobbat kívánt, mert a következő feladatban 10 embernek úgy kellett állnia, hogy a legkevesebb lábuk érje a földet. Jött is a jó tanács! Felemeled az egyik lábad és utána hozzá zárod a másikat!
Újra külsős feladatként osztályonként 1 tanulónak meg kellett keresnie az Erzsébet téren elrejtett 1-1 tojást, és visszahozni az IH-ba. Igen ám, de a feladat nem ilyen egyszerű. A tojásoknak rántotta formájában kellett visszaérkezni, amit a gályák valamelyik közeli háztartásban megsütnek.
Amíg keresgéltek és sütögették a tojásukat a versenyzők, addig minden osztályból 2 fiúnak és 2 lánynak gólyatáncot kellett járni, aminek az a lényege, hogy egy lábon kellet táncolni a kezüket szárnynak használva.
A verseny vége felé szituációs feladatott kellet megoldaniuk, azaz eljátszaniuk az osztályoknak: 9. a: egy szállodában lakunk és a gyűrűnket beleejtettük a WC-be, és nem tudjuk kivenni abból. Szólnunk kell a portásnak, csak vele van egy apró probléma. Süket és néma. Hogyan oldanátok meg a helyzetet, játsszátok el! 9. b: a diákok nem készültek az órára és a tanárnő idegesen ordít velük. Mindenkinek el kell magyaráznia neki, hogy miért nem tanult. 9. c: egy buliban egy bandából az egyik fiú többet iszik, mint kellett volna, azaz képtelen kommunikálni. A haverok hazaviszik, ahol az apuka nagy előszeretettel fogadja őket. El kell magyarázni hogyan és miért történt ez az egész.
Utolsó feladatként jött a "Fűzd fel magad!" versenyszám, ahol minden kilencedikes osztály kapott egy zsineget, és az volt a feladatuk, hogy a nadrágjuk egyik lábán áthúzva végigvezessék az osztályon.
Végül minden gólya letette az esküt, így következhetett a jól megérdemelt buli!
Én .............. 9.-es Boros Gólya, kinek a tudás a mozgatórugója, kiben a büszkeségtől nem hajlik a csigolya, s kire nem hat semmiféle tanári rigolya, elveimet feladom, és most az egyszer fogadom, hogy jelenlétemmel a tanórákat nem zavarom. Egy tanárban sem bízom, kilétem jól titkolom. Elég, ha az érettségin látja, hogy én vagyok a diákja. A gólyák sorsát felvállalom, a felsősöket kiszolgálom. Akármit is kérnek tőlem, szeretettel teljesítem. Örülök, hogy ide járok és Boros diáknak látszok. Ez tüntet fel tök jó színben, hisz én leszek a null null ziben (007). Köszönöm a szervezőknek, hogy most rajtam jót röhögnek, és bár most itt bután állok, mégis a Borosba járok.
|
|
Szentes, 2006. 11. 02.
|
||