Új szolgáltatás a DÉMÁSZ-nál!

 

 

 

Tisztelt Vidovics Ferenc úr!

Ön 2003. április 12-én kereste fel Társaságunkat, vendégkönyvünkben rögzített bejegyzésével, melyben áramkimaradásról való tájékoztatás hiányát kifogásolta.

Bejelentése alapján felülvizsgálatot kezdeményeztünk, melynek eredményéről az alábbiakban tájékoztatom.

Ön 2003. április 11-én 08:06 időpontban tett bejelentést Telefonos Ügyfélkapcsolati Központunk hibabejelentő számán. Ügyintézőnk a bejelentés során, az Ön által jelzett fogyasztási helyre vonatkozóan, valóban nem tudott áramkimaradásról, illetve tervezett áramszünetről tájékoztatást adni, mivel adatbázisunkban a fogyasztási helyen végzett munka nem került rögzítésre.

A tájékoztatás hiányosságáért és a felmerült kellemetlenségekért szíves elnézését kérem.

Örömmel tájékoztatom, hogy 2003-ban Társaságunk "sms" alapú szolgáltatások bevezetésén dolgozik, mely során többek között ügyfeleink tájékoztatást kaphatnak a tervezett áramszünetekről is. Ezen fejlesztésünk 2003. május hónapban kerül teszt fázisba, mikor ügyfeleink ingyenesen igénybevehetik, és kipróbálhatják a szolgáltatást. Mivel a teszt időszak földrajzilag Szentes és Csongrád településeket érinti, jeleztem munkatársaimnak, hogy keressék meg Önt is, a szolgáltatás igénybevételével kapcsolatosan.

Társaságunk szintén kiemelten kezeli www.demasz.hu címen elérhető honlapjának fejlesztését, melynek teljes tartalmi és arculati megújítása 2003. II. félévben várható. A megújult honlapon, új szolgáltatásként szeretnénk Ügyfeleinket tájékoztatni a tervezett áramszünetek időpontjáról és kiterjedéséről is.

Bízom benne, hogy 2003. éves fejlesztéseink hozzájárulnak elégedettségének elnyeréséhez.

Kérem tájékoztatásom szíves elfogadását.

Tisztelettel  Szűcs Zoltán telefonos ügyfélkapcsolati központ vezető

Szentes, 2003. 04. 30.