Az áramszünet oka

 

 

2003. április 11-én elmaradt újságunk frissítése, mert áramszünet lévén nem tudtam bekapcsolni a számítógépeket. Első reakcióm az volt, hogy felhívjam a DÉMÁSZ (Délmagyarországi Áramszolgáltató) hibabejelentőjét. Ott egy kedves női hang fogadta hívást, és nagy türelemmel kérdezte miben is segíthetne. Egyszerű volt a válasz: NINCS ÁRAM az utcában!

Egy kis türelmet kért és közölte, hogy azonnal utána néz, hogy van-e betervezett áramszünet ebben az időben és erre a szakaszra, ahol szerkesztőségünk működik. Jött is hamarosan a válasz, hogy NINCS betervezett áramszünet.

 

 

A válasszal nem voltam megelégedve, de mit is tudnék tenni? A hölgy mindenesetre elkérte az előfizetői adatokat, és a telefonszámot. Kérdeztem, hogy miért fontos a telefonszám, mert a múltkori bejelentésemkor sem szóltak vissza, hogy megtalálták-e a hiba okát, vagy hogy meddig lesz áramszünet. A hölgy erre csak szabadkozott.

Nem tudtam mást tenni felpattantam motoromra, hogy ennek én utána járok.

Meg is találtam a hiba okát.

A szentesi víztorony szomszédságában hálózatfejlesztést hajtottak végre a PRIMAVILL szerelői (a DÉMÁSZ hálózatán), mert a József Attila utcában épült új házak (lakások), miatt megnőtt az áramfogyasztás. Új villanyoszlopok és új transzformátor állomások lettek kihelyezve és ezért volt az áramkimaradás oka.

Nem hiszem, hogy ez nem előre tervezett lett volna!

A munkálatok megkezdése előtt (kb. két hete) állítólag benne volt az újságban mint hír, de a Szentesi Életben (mint helyi lap), a Szuperinfo-ban (mint a legnagyobb példányszámban megjelenő ingyenes hirdetési újság) nem volt benne. De nem ez a legnagyobb probléma, hanem az, hogy a HIBABEJELENTŐ sem tudott felvilágosítást adni! Márpedig, ez HIBA!

 

 TIPP!  Ha igazán fontosnak tarják az előfizetőket a DÉMÁSZ vezetői, akkor legalább a honlapjukon ( www.demasz.hu ) tájékoztatnának bennünket az esetleges áramszünetekről körzetekre lebontva!

Szentes, 2003. 04. 12.