BOROS GÓLYÁK AVATÁSA

 

 

 

2003. október 10-én rendezte meg a Boros Sámuel Közgazdasági és Humán Szakközépiskola, Szakiskola gólyaavatóját.

 

 

 

A gólyaosztályoknak 10 feladatot kellett teljesíteni, amely feladatokat előre személyekre szabva készítettek el az avató diákok.

 

 

 

A feladatok teljesítése során fontos a gyorsaság, ügyesség, akti- és kreati- vitiás. Az egyes feladatok között (az iskola életével kapcsolatos) villámkérdéseket kaptak az osztályok, amellyel növelhették pontszámaikat.

 

 

 

 A feladatok előtt köszöntötték és méltóképpen felöltöztették választott uralkodó párjukat, a gólyakirálynőt Farkas Noémit a 9.b-ből, és Németh Ferencet a 9.c-ből. Uralkodások rövid ideje alatt munkájuk csupán annyi volt, hogy az avatás alatt, méltóságukkal emeljék az est hangulatát.

 

 

 Gólyaeskü

Én .................., 9-es Boros Gólya, kinek a tudás a mozgatórugója, kiben a büszkeségtől nem hajlik a csigolya, s kire nem hat semmiféle tanári rigolya, elveimet feladom, és most az egyszer fogadom, hogy jelenlétemmel a tanórákat nem zavarom. Egy tanárban sem bízom, kilétem jól titkolom. Elég, ha az érettségin látja, hogy én vagyok a diákja. A gólyák sorsát felvállalom, a felsősöket kiszolgálom. Akármit is kérnek tőlem, szeretettel teljesítem. Örülök, hogy ide járok és Boros diáknak látszok. Ez tüntet fel tök jó színben, hisz én leszek a null null ziben (007). Köszönöm a szervezőknek, hogy most rajtam jót röhögnek, és bár most itt bután állok, mégis a Borosba járok.

 

 

 

Az avatók az esküvel nem érték be, mert a csapatoknak dicshimnuszt kellett költeniük, amelyet ugyan nem megzenésítve, de fennhangon elő kellett adniuk.

 

 

 

Szegény gólyáknak arcukra fagyott a mosoly amikor a következő feladatban arra kérték meg őket, hogy 1 gömb fagylalttal lepjék meg a zsűrit, amit rendhagyóan Zalatnai Sarolta által megénekelt módon "Tölcsért csinálok a kezemből" kellett felszolgálniuk.

 

 

 

Következő feladat volt a meseírás!

Cél, hogy a felolvasásra kerülő 10 szónak szerepelnie kell a mesében! (mikroökonómia, hálózati meghajtó, cserszegi fűszeres, rekettyebokor, Boros Sámuel Szakközépiskola, Szakiskola, iszapbirkózás, libámájpástétom, mentőautó, tehenészlány, relativitáselmélet)

A mesék pedig: Piroska és a farkas, Csipkerózsika, Hófehérke.

 

 

 

Az elméleti és kreatív feladatok után jöhetett egy kis mozgás! A feladat a következő volt: 3 diákot kértek minden 9-es osztályból, az egyik diák lábát összekötözik és ugráló kötelezni kell a mási két diáknak. Az az osztály nyer, aki többet tud ugrani folyamatosan.

 

 

 

 

 

„Spárgafűzés" Itt az egész osztály közreműködnie kellett!

Cél: minél több diák nadrágszárán keresztülfűzni a kiadott spárgát. Az a csapat nyer, amelyik a zenei aláfestés alatt több diák nadrágján húzza át a spárgát. Mindkét nadrágszáron kötelező! Garantáltan gyorsan összegabalyodtak az osztályok, de ha ők nem is de a spárga igen!

 

 

Fűzd magad madzagra!                                                     Élőkép (iszapbirkózás?)

A következőkben az osztályoknak előre kiadott élőképet kellett bemutatniuk, melyek a következők voltak: disznóvágás, gólhelyzet, iszapbirkózás

 

 

Élőkép (disznóvágás)                                                        Élőkép (gólhelyzetÖ

 

 

 

"Szeretnétek már táncolni? Hát itt az ideje! Egy rövid hastánc-bemutató következik. De a Ti előadásotokban! Osztályonként 5 diákot kérünk a színpadra, az adott zenére kell hastáncolni úgy, hogy hasson ránk, illetve rekeszizmunkra."

 

 

           A színfalak mögött az iskola három gólyatanára várta az avatást.

 

Pironkodással teli "felvilágosító" feladatot kaptak a tanárok.

 

 

 

A kisgólyák végre fellélegezhettek, hogy "Na ezt is túléltük!" ...

 

 

 

... és kezdődhetett a "BÁL"!

 

 

 

BULI LIGHT!

 

 

 

Az elmúlt esztendő (2002) gólyaavatója ITT tekinthető meg!

Szentes, 2003. 10. 14.

 

 A fotókat köszönjük a szervezőknek!