Zúgolódnak a szentesi Démász ügyfelek
Szentes - Késve kapták meg a fogyasztók Szentes több
városrészében a Démász számláját és a díjfizetési csekket. A cég kommunikációs
igazgatója lapunkat arról tájékoztatta: akinek panasza van, tegyen bejelentést a
kézbesítési hiba kivizsgálása érdekében.
A szentesi Kertvárosból, a Koszta
József utcából és a település központjában lévő üzletből jelezték lapunknak,
hogy csütörtökön este találták meg a postaládájukban a Démász számláját és a
díjfizetéshez a csekket. Magát a számlát még december 20-án készítették, ám a
levél csak január 3-án érkezett. A borítékon nincs bélyegző, mert nem a posta
kézbesítette. A baj pusztán az, hogy a fizetési határidő megegyezik a számlán a
kézbesítés napjával és ezt a szentesi fogyasztók a megadott határidőre
képtelenek teljesíteni.
Olvasóink panaszával megkerestük a Démász Zrt.
kommunikációs igazgatóját. Kovács Krisztina arról tájékoztatta lapunkat, hogy
„természetesen minden hasonló esetet kivizsgálnak". Ehhez azonban arra kérik az
érintetteket, hogy tegyenek bejelentést a cég telefonos ügyfélszolgálatán
(06-40/82-22-82), a honlapukon (www.demasz.hu) vagy levélben (Szeged, Klauzál
tér 9.). Úgy fogalmazott: a bejelentés lehetővé teszi, hogy az esetleges hibák
bekerüljenek a számítógépes adatbázisukba, és ilyenkor hivatalból is vizsgálatot
indítanak.
Kovács Krisztina elmondta azt is, „ha a kézbesítésnél
valamilyen hiba merült fel", akkor az ügyfelek a számla kézhezvételétől
számított nyolc napon belül minden következmény nélkül kiegyenlíthetik az
összeget."