Nyitás után máris akcióznak Szentesen Hozzáadás a gyűjtőhöz
A Tescóval több lett a bolt, az elkölthető pénz azonban nem

Ajánlja a cikket? A hét legnépszerűbb cikkei a látogatók szavazatai alapján
| 2006-03-14 | Blahó Gabriella

Intenzív vevőcsalogató akcióra szánta el magát a Tesco Szentesen – a nyitás után egy hónappal. A döntést a vásárlók igényeivel indokolja az áruház. Az is kiderült, a napi forgalom nem alakul a várakozásoknak megfelelően. A belvárosban a Coop csak a hét végén érez némi visszaesést egy hónapja. Hamarosan nyit a Lidl is.
Nyomtatható változat
Cikk küldése e-mailben
A heti legnépszerűbb 10 cikk
Minden nyitást követően érdemes külön akciókat tartani – mondta lapunknak Gyöngyösi Márton. A szentesi Tesco Áruház igazgatója a „Feldobjuk 800 forinttal" elnevezésű programot azzal indokolta, hogy a multi szeretne a vevőknek többet nyújtani. Minden nyolcezer forintos vásárlás után ugyanis nyolcszáz forintot kap ajándékba a vevő, az akció egyedül a szentesi áruházra érvényes, és a mai napig tart. A Tesco szeretné a vevők igényeit folyton figyelemben tartani – mondta az igazgató. A nyitás óta a hétvégi bevásárlások fő célpontjává vált az áruház, a napi forgalom azonban egyelőre nem alakul a várakozásoknak megfelelően – tudtuk meg. Gyöngyösi Márton azt mondta, hogy naponta 800–1100 akciós utalványt nyújtanak át a vevőknek a nyolcezer forint feletti vásárlások eredményeként.

A belvárosi üzletek úgynevezett kényelmi boltok – mondta Mészáros Zoltán. A Hunor-Coop Rt. vezetője a multi nyitása után egy hónappal tapasztalataikról szólva elmondta, hogy a hétvégeken tényleg érezhető némi visszaesés a forgalomban, a napi bevásárlások terén azonban nincs lényeges változás. A hétvégeken az úgynevezett páratlan ajánlattal várják a vevőket, mely három napon át érvényes: pénteken, szombaton és vasárnap. Szerinte az úgynevezett nem élelmiszer-jellegű árukból nagyobb lehet a választék máshol, míg a friss áruban erős a Coop.

A kereskedők a konkurencia boltjaiba járnak bevásárolni, hogy megfigyeljék az árakat. Verseny kezdődött a szentesi vásárlói piacért, mely a Tesco nyitása után ugyanakkora: a város lakói nem tudnak több pénzt elkölteni. A Penny után megépült a Tesco, hamarosan nyit a Lidl is. Elemzők szerint a város központjában érdekelt üzletek pozíciói kevéssé változnak, a multik között lesz komolyabb a verseny.