Előadás és ajándék szentesi és csongrádi partnereinknek
 Jelentősen fölértékelődött a hirdetések szerepe

Ajánlja a cikket?  A hét legnépszerűbb cikkei a látogatók szavazatai alapján
       | 2005-11-26 | Blahó Gabriella

A kínálati piac természetéről, a vásárló bizalmának megszerzéséről, az igényes, jól elhelyezett hirdetés szerepéről hallhattak előadást szentesi és csongrádi hirdetőink tegnapi partnertalálkozónkon. Elhangzott az is, a Délmagyarország és a Délvilág már 190 ezer emberhez jut el a megyében, s ez a szám folyamatosan nőtt az utóbbi időben.
Nyomtatható változat
Cikk küldése e-mailben
A heti legnépszerűbb 10 cikk
Tonk Emil, a marketingszövetség alelnöke a reklám hasznáról tartott előadást partnereinknek. Fotó: Tésik Attila
A szentesi ifjúsági házban Pap Klára kiadóigazgató és Konkoly Béla hirdetési igazgató köszöntötte tegnap azoknak a szentesi és csongrádi vállalkozásoknak, intézményeknek a vezetőit, akik eljöttek partnertalálkozónkra. Elhangzott: a Délmagyarország és a Délvilág a Szonda Ipsos legutóbbi felmérése szerint már 190 ezer emberhez jut el – ügyfeleink reklámüzenetei tehát egyre szélesebb vásárlóréteghez szólnak. A találkozón Tonk Emil, a Magyar Marketingszövetség alelnöke tartott előadást az elmúlt tizenöt évben lezajlott változásokról. A szakember arról beszélt, hogy a termékek és szolgáltatások piacát a túlkínálat jellemzi, és ebben a közegben nagyon fontos szerepe lett a bizalomnak: az kerül előnybe, aki élvezi a vevő bizalmát. Ezt a jó minőség mellett megfelelő hirdetésekkel lehet megszerezni.

A reklámra fordított költség szerinte olyan kiadás, mely idővel a legjobb befektetéssé alakul. Tonk Emil azt tanácsolta a vállalkozóknak, válasszák a tetszetősebb kivitelű megjelenési formákat, hirdetésük tükrözzön igényességet. Gyakran persze nem lehet tudni, hogy a reklám pontosan a célzott réteget találja-e meg, s való igaz, hogy az erre fordított összeg fele kidobott pénz: de nem lehet tudni, hogy melyik fele az. A legeredményesebb megjelenési forma kiválasztásában érdemes együttműködni hirdetési tanácsadóinkkal, és ez azért hasznos kapcsolat, mert a lapkiadónak is az az érdeke, hogy a hirdető vállalkozás minél sikeresebb legyen.

A partnertalálkozón egy ebédre is vendégül láttuk ügyfeleinket, és nyereményeket sorsoltunk ki közöttük. A Megyei Hirdetőben negyedoldalnyi felületet nyert a Szentesi Téglagyár Kft. képviselőjeként Bordás Attila. A Szentes-Csongrádi Cégregiszterben fél oldalon hirdethet a Discos Eurogold Kft. tulajdonosa, Benkő István, míg a fődíj – a Délvilág egynegyed oldalára szóló ingyenes hirdetési lehetőség – a Vass Autóház képviselőjeként Vass Kataliné lett.