|
Előadás és ajándék
szentesi és csongrádi partnereinknek
Jelentősen fölértékelődött a hirdetések
szerepe
|
|
|
Ajánlja a cikket?   |
|
| 2005-11-26 |
Blahó Gabriella |
| |
 |
 A kínálati
piac természetéről, a vásárló bizalmának megszerzéséről, az igényes,
jól elhelyezett hirdetés szerepéről hallhattak előadást szentesi és
csongrádi hirdetőink tegnapi partnertalálkozónkon. Elhangzott az is,
a Délmagyarország és a Délvilág már 190 ezer emberhez jut el a
megyében, s ez a szám folyamatosan nőtt az utóbbi időben.
 |
|
 |
 |
Tonk Emil, a marketingszövetség alelnöke a
reklám hasznáról tartott előadást partnereinknek. Fotó: Tésik
Attila | A szentesi ifjúsági házban
Pap Klára kiadóigazgató és Konkoly Béla hirdetési igazgató
köszöntötte tegnap azoknak a szentesi és csongrádi vállalkozásoknak,
intézményeknek a vezetőit, akik eljöttek partnertalálkozónkra.
Elhangzott: a Délmagyarország és a Délvilág a Szonda Ipsos legutóbbi
felmérése szerint már 190 ezer emberhez jut el – ügyfeleink
reklámüzenetei tehát egyre szélesebb vásárlóréteghez szólnak. A
találkozón Tonk Emil, a Magyar Marketingszövetség alelnöke tartott
előadást az elmúlt tizenöt évben lezajlott változásokról. A
szakember arról beszélt, hogy a termékek és szolgáltatások piacát a
túlkínálat jellemzi, és ebben a közegben nagyon fontos szerepe lett
a bizalomnak: az kerül előnybe, aki élvezi a vevő bizalmát. Ezt a jó
minőség mellett megfelelő hirdetésekkel lehet megszerezni.
A
reklámra fordított költség szerinte olyan kiadás, mely idővel a
legjobb befektetéssé alakul. Tonk Emil azt tanácsolta a
vállalkozóknak, válasszák a tetszetősebb kivitelű megjelenési
formákat, hirdetésük tükrözzön igényességet. Gyakran persze nem
lehet tudni, hogy a reklám pontosan a célzott réteget találja-e meg,
s való igaz, hogy az erre fordított összeg fele kidobott pénz: de
nem lehet tudni, hogy melyik fele az. A legeredményesebb megjelenési
forma kiválasztásában érdemes együttműködni hirdetési
tanácsadóinkkal, és ez azért hasznos kapcsolat, mert a lapkiadónak
is az az érdeke, hogy a hirdető vállalkozás minél sikeresebb
legyen.
A partnertalálkozón egy ebédre is vendégül láttuk
ügyfeleinket, és nyereményeket sorsoltunk ki közöttük. A Megyei
Hirdetőben negyedoldalnyi felületet nyert a Szentesi Téglagyár Kft.
képviselőjeként Bordás Attila. A Szentes-Csongrádi Cégregiszterben
fél oldalon hirdethet a Discos Eurogold Kft. tulajdonosa, Benkő
István, míg a fődíj – a Délvilág egynegyed oldalára szóló ingyenes
hirdetési lehetőség – a Vass Autóház képviselőjeként Vass Kataliné
lett.
|
 |
|
|
 |
| |