|
Nem kell időpontot kérni
|
|
|
Ajánlja a cikket?   |
|
| 2005-10-15 |
Bálint Gyula György |
| |
 |
 A
gépkocsival kapcsolatos ügyeket Csongrádon, az okmányirodában hosszú
várakozás után lehet csak elintézni, bezzeg Szentesen minden
olajozottan megy – így szólt többek panasza. Erre reagálva a város
jegyzője visszaállította a régi rendet: ezentúl nem kell időpontot
kérni az ügyfélszolgálatnál.
 |
|
 |
A múlt évben megnőtt a csongrádi
okmányiroda ügyfélforgalma, a közlekedés-igazgatási ügyekben nem
csak csongrádiak keresték föl. Ez azzal járt, hogy a nem azonnali
ügyek hátrányba kerültek – tájékoztatta lapunkat Berkes István
jegyző. Akik munkájukhoz használják az autót, azoknak ez anyagi kárt
is okozhatott, egyéb kellemetlenségekről nem is beszélve. A
panaszokat áttekintve a jegyző arra a következtetésre jutott, hogy a
jó szándékú átszervezés nem volt szerencsés lépés.
Bár
minden ügyet elintéztek egy meghatározott időn belül, de nem elég
gyorsan. A múlt hét óta a jegyző utasítására ismét visszatért az
okmányiroda az aznapi ügyintésre. Kivételt képeznek azok, akik
időpontot kaptak korábban. Az időpontra érkezők sérelme nélkül a
spontánul megjelenőket is kiszolgálják. Az autókereskedőknek ezután
sem garantálják az azonnali ügyintézést, de velük kialakítható a
zökkenőmentes kapcsolat.
Mivel többen Szentesre hivatkoztak,
ahol nem adott időpontra hívják az ügyfeleket, ezért a csongrádi
jegyző tájékozódott. Ott sem dolgoznak többen, csak valahogy
gyorsabban. Ezt a tempót Csongrádon is át kellene venni; nem szégyen
a szomszéd várostól tanulni – vonta le a tanulságot Csongrád
jegyzője. Egyébként kedden továbbra is szünetel az ügyfélfogadás,
akkor foglalkoznak az egyéb, úgynevezett háttérmunkákkal.
|
 |
|
|
 |
| |