Mit kell tudni az új vízszolgáltatóról?

 

 

Megkaptuk az ALFÖLDVÍZ Zrt. lakossági tájékoztatóját, mely a vízellátó rendszerünket 2014. január 1. óta üzemelteti. Figyelmesen olvassa el!

 

Januártól 117 településen szolgáltat az Alföldvíz

A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal az Alföldvíz Zrt. által benyújtott üzemeltetési szerződések közül a tavalyi esztendő utolsó napjaiban 47 településre vonatkozóan bocsátott ki jóváhagyó határozatot.

A határozat alapján 2014 január elsejétől a szolgáltató a korábbi 70 mellett további 44 Csongrád megyei (Ambrózfalva, Apátfalva, Ásotthalom, Bordány, Csanádalberti, Csanádpalota, Csanytelek, Csengele, Csongrád, Derekegyház, Deszk, Domaszék, Felgyő, Ferencszállás, Forráskút, Földeák, Királyhegyes, Kistelek, Kiszombor, Klárafalva, Kövegy, Kübekháza, Magyarcsanád, Makó, Maroslele, Mártély, Mórahalom, Nagyér, Nagylak, Óföldeák, Öttömös, Pitvaros, Pusztamérges, Röszke, Ruzsa, Sándorfalva, Szegvár, Szentes, Tiszasziget, Tömörkény, Újszentiván, Üllés, Zákányszék, Zsombó), illetve 3 Békés megyei (Csanádapáca, Csorvás, Elek) településen látja el a víziközmű-hálózatok üzemeltetését.

 

Az Alföldvíz Zrt. az átvétel folyamán arra törekedett, hogy a korábbi cégek által létrehozott értékek megmaradjanak, hasznosításra kerüljenek. A kiszolgáló, az ellátásért felelős egységek felálltak, a szolgáltatás zavartalanul, zökkenőmentesen, változatlan díjon folytatódott. Az Alföldvíz Zrt. ezek után újabb feladataira fókuszál. A Csongrád megyei felhasználók ellátásának javítása érdekében szakmai oldalon bekapcsolódik a tulajdonos önkormányzatok fejlesztési projektjeibe.

 

A felhasználók december 31-el kaptak egy záró számlát a korábbi szolgáltatótól. Az Alföldvíz Zrt. január 1-től ezzel az állással vette át a fogyasztói adatokat (vagyis amely az előző szolgáltatónál a záró, az az új szolgáltatónál a nyitó adat). A felhasználói törzsadatok átadása január 31-ig folyamatosan történik, ezért a felhasználók az első, összevont vízdíjszámlát február végén, március elején fogják kézhez kapni. A szolgáltató váltást bejelentő tájékoztató levelet valamennyi érintett felhasználó megkapta, illetve ezen a héten megkapja. A tájékoztatóban az Alföldvíz Zrt.-vel kapcsolatos legfontosabb információkat ismerhetik meg (számlázás, leolvasás, csoportos beszedési megbízás lehetősége, mérőállás bejelentés). Az Alföldvíz Zrt. ügyfélszolgálati irodái március elsejétől megnyílnak Csongrád megyében. A felhasználók addig is felkereshetik az ügyfélszolgálatokat a korábbi, megszokott helyeken.

 

 

Új Felhasználóinknak ajánljuk - Hasznos ügyfélszolgálati információk

Tisztelt új Felhasználók!
Összegyűjtöttük a szolgáltató-váltás során leggyakrabban felmerülő témákat, hogy azokról egy helyen, részletesen adhassunk tájékoztatást Önnek. Általános tájékoztatónkat további hasznos ügyfélszolgálati információkkal is kiegészítettük, hogy minél egyszerűbb legyen az ügyintézés már az első időszaktól kezdődően. Bízunk benne, hogy a legtöbb kérdésére ezúton választ tudunk adni. Amennyiben további kérdése merül fel, kollégáink készséggel állnak az Ön rendelkezésére.

 

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

     Amennyiben ügyeit személyesen intézné, ügyfélszolgálati irodáink címét és nyitvatartási rendjét ide kattintva elérheti.
     Telefonos ügyfélszolgálatot is működtetünk, a helyi tarifával hívható 06 40 922 334 ügyfélszolgálati hívószámunkon állnak kollégáink rendelkezésére.
     Egyes ügyeit az első számla kézhezvételét követően online is intézheti, a részletekről tájékozódjon honlapunkon, az Ügyfélszolgálat főmenü alatt.

 

MŰSZAKI HIBABEJELENTÉS

     Műszaki meghibásodás esetén kérjük, tárcsázza az ingyenesen hívható 06 80 922 333 hibabejelentő hívószámunkat. A település irányítószámának megadását követően az illetékes diszpécserközpontba érkezik hívása.
     Kollégáink emellett a területi üzemmérnökségi központjainkban személyesen is fogadják a műszaki hibabejelentéseket.

 

VÍZMÉRŐ LEOLVASÁS

     Munkatársaink — akik fényképes igazolvánnyal rendelkeznek — rendszerint 6 havonta keresik fel Önt, hogy leolvassák otthonában a vízmérőállást.
     Amennyiben havonta kívánja megadni mérőállását, az első számla kézhezvételét követően bejelentheti minden hónap 10-e és 20-a között az alábbiak szerint:

  • Telefonon: 06 40 922 334 (helyi tarifával hívható hívószámunkon)

  • SMS-ben: a 06 20 203 13 73 –as SMS számon a mérőállás bejelentését az alábbi formátumban tudja fogadni rendszerünk: bmv.mero.felhasználásihelyazonosító.mérőgyáriszám.mérőállás

  • Online: a www.alfoldviz.hu weboldalunk főoldalán elérhető vízmérőállás bejelentése ikonra kattintva, vagy az itt elérhető felületen.

     A mérőállás bejelentéséhez előzetes regisztráció szükséges, melyet megtehet személyesen ügyfélszolgálati irodáinkban, telefonon a helyi tarifával hívható 06 40 922 334 ügyfélszolgálati hívószámunkon, vagy e-mailen az ugyfel@alfoldviz.hu címre küldött levélben.

 

SZÁMLÁZÁS

     Lakossági felhasználóink részére a féléves leolvasások között havonta átlagszámlákat bocsátunk ki, melyeket negyedévente hármasával, egy borítékban kézbesítünk. A postázott számlák közül minden hónapban egyet, az adott hónapban esedékes számlát szükséges kiegyenlítenie.
     A féléves leolvasásokat követően, évente két alkalommal elszámoló számlát állítunk ki felhasználóink részére.
     Honlapunkon keresztül lehetőség van E-számla regisztrációra, amely mindamellett, hogy igazán kényelmes és környezetbarát, számos további előnyt biztosít az Ön számára. E-számla szolgáltatásunkról ide kattintva tájékozódhat.

 

A SZÁMLÁZÁS ALAPJA

     A szolgáltatás átvétele során a vízmérők időközi leolvasására nem kerül sor. Az első számláit a korábban szolgáltatást végző Társaság adatbázisában nyilvántartott adatok alapján készítjük el. Önnek ezzel kapcsolatban nincsen semmi teendője.
     Amennyiben a számlázási adataiban változást szeretne bejelenteni, ügyfélszolgálati irodáinkban megteheti.

 

MENNYISÉGARÁNYOS DÍJ 2014. JANUÁR 1-TŐL

      A víziközmű-szolgáltatás díjai a szolgáltató-váltás során nem módosulnak, Társaságunk a jelenlegi díjakon üzemeltet tovább.

 

DÍJFIZETÉS

     A fogyasztás ellenértékét lehetősége van kiegyenlíteni csekken, emellett használhatja a csoportos beszedési megbízást is. Átutalhatja a díjat online, vagy készpénzzel is befizetheti pénztárunkban.

 

BEKÖTÉSI VÍZMÉRŐK CSERÉJE

     A bekötési vízmérők cseréjét Társaságunk munkatársai végzik, akik igazolvánnyal rendelkeznek. Az igazolványok hitelessége a 06-66/523-200-as hívószámon ellenőrizhető.

 

CSOPORTOS BESZEDÉSI MEGBÍZÁS MEGADÁSA

     Amennyiben Ön a korábbiakban lakossági bankszámlás számlakiegyenlítéssel fizette vízdíjszámláját, a továbbiakban is választhatja ezt a díjkiegyenlítési módot. Ezzel kapcsolatosan a korábbi szolgáltatótól kapott adatok alapján hamarosan tájékoztató levelet küld Társaságunk az Ön részére az új csoportos beszedési megbízás megadásáról szóló nyomtatványt is mellékelve.
     Amennyiben Ön a korábbiakban nem ezen a módon egyenlítette ki vízdíjszámláját, de szívesen váltana erre a kényelmesebb díjkiegyenlítési módra, a részletekről érdeklődjön ügyfélszolgálati elérhetőségeink egyikén.

 

E-SZÁMLA

Engedje meg, hogy figyelmébe ajánljuk kényelmes, környezetbarát E-számla szolgáltatásunkat.

Az E-számla szolgáltatásnak több előnye is van:

Kényelmes, hiszen az E-számlák kiegyenlítése csupán néhány gombnyomást jelent, nincs többé sorban állás. 

Környezetbarát, mivel a számláit elektronikus úton kapja, így nincs a fiókban felesleges papírhalom. 

Egyszerű, hiszen számlái áttekintéséhez csak egy számítógép szükséges.

Abban az esetben, ha a csoportos beszedési megbízást és az E-számla szolgáltatást együttesen választja, a fizetési határidővel és a kiegyenlítéssel sem kell törődnie.

Amennyiben felkeltettük érdeklődését E-számla szolgáltatásunk iránt, bővebb információért kattintson ide, ahol a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges regisztrációt is elvégezheti.

 

SZÍVESEN VÁLTANA E-SZÁMLÁRA?
NÉZZE, ILYEN EGYSZERŰ!

1. Regisztráljon E-számlára ide kattintva honlapunkon. 

2. Amint megtörténik a regisztráció, az Ön által megadott e-mail címre kap egy értesítést a felhasználói azonosítójáról és jelszaváról az E-számla Zrt.-től. (Ezt az első alkalommal, amikor belép a tárhelyére célszerű megváltoztatni.)

3. Ettől kezdve felhasználói azonosítójával és jelszavával beléphet a www.e-szamla.hu weboldalon létrehozott elektronikus tárhelyére.

4. Minden új vízdíjszámlájáról e-mailben értesíti Önt Társaságunk e-számla kibocsátója, az E-számla Zrt.

5. Amennyiben számlájának tartalmával kapcsolatosan kérdése merülne fel, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz az ugyfel@alfoldviz.hu e-mail címen, vagy telefonon a 06 40 922 334 –es hívószámunkon.

6.  Következő E-számlája érkezéséig nincsen semmi teendője.

 

További hasznos, általános ügyfélszolgálati információinkért kattintson ide.

 

Amennyiben a fent leírtakkal kapcsolatban szívesen olvasna bővebben is, esetleg tájékozódna Társaságunk szolgáltatásairól, küldetéséről, böngésszen tovább honlapunkon.

 

Az Ön víziközmű-szolgáltatója az ALFÖLDVÍZ Zrt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.