Szépen sorban kivárjuk a sorunkat

 

 

Többen felhívták a figyelmünket, hogy ebben a téli időben is hosszú sorban állnak az emberek a Klauzál utcai gázszolgáltató ügyfélszolgálata előtt az utcán. Arra mentünk és láss csodát, a képen jól látszik, hogy mit tapasztaltunk. Valaki zsörtölődve megjegyezte, hogy nem igaz, hogy ebben a nagy épületben csak ennyi hely van az ügyfélszolgálatra. Közel két évvel ezelőtt mi is sorban álltunk, de azt hittük, hogy talán két esztendő elég arra, hogy a megnövekedett ügyfélforgalomra felkészüljenek. De meg kell állapítanunk, hogy nem.

Minden szolgáltató igyekszik, az ügyfélszolgálatát ügyfélbarátabbá tenni de itt nem ezt tapasztaltuk. Még mielőtt jön egy hivatalos válasz a cégtől, hogy az amit mi látunk, az nem úgy van, mi csak annyit kérünk, hogy tegyenek ellene.

Sokan intézik ügyeiket interneten keresztül, de valljuk be, hogy míg az áramszolgáltató szoftverbelileg meg tudta oldani, hogy a bejelentéskor már azonnal pontos összeget lásson az ember, addig a gázszolgáltató csak a leolvasott értéket veszi be. Ez egy kis matematikával és programozással megvalósítható (ezt is tessenek felírni a kívánságlistára!). Előre is köszönik a szentesiek!

Szentes, 2010. 02. 02.

 

 

.