Új ügyfélhívó rendszer a Postán

 

 

 

A szentesi nagypostán új nyitott pultrendszerrel várják 2010-ben az ügyfeleket, ezzel teszik még inkább ügyfélbaráttá a hivatalt. A posta munkatársaival a jövőben tehát nem az üvegablakba vágott lyukon kell kommunikálnunk, de ezzel nincs vége a változásnak.

Új ügyfélhívó rendszert állítottak be a postán, így ha csak egy levelet kívánunk ajánlva feladni, akkor is számot kell húzni a bejárat mellett elhelyezett ügyfélhívó terminálon.

 

Hallottunk olyan véleményt, hogy gyorsabb lesz ezáltal az ügyintézés, de ha nem is gyorsít az ügymeneten az új ügyfélhívó rendszer, csak kb. ugyanannyi idő alatt kisebb stresszel és kevesebb hibával lehet kiszolgálni az ügyfeleket.

Talán mindenkinek ismerős szituáció: tízen állnak a sorban, és az ablaknál lévő ügyfélnek valamilyen okból elhúzódik a kiszolgálása. Ilyenkor előtör az össznépi indulat. "Mit képzelnek?", "Most miért húzza az időt?".

A rendszernek azaz előnye, hogy többünkkel megesett már hasonló szitu, hogy egy sorba beállok, de a másik jobban halad, és igaz hamarabb álltam sorba, de egy később érkező gyorsabban végezhet a dolgával, ha jó sorba áll. Ezzel a rendszerrel ez elkerülhet, de csak akkor ha jó számot húzunk. Érdemes odafigyelni!

A tegnapi napon próbáltuk személyesen is a rendszert és pár perc alatt végeztünk is a csekk befizetésével.

Szentes, 2010. 01. 05.

 

 

.